Moederdag 2008

Liefste Mama

Ieder jaar in mei

is ons hartje weer in feest

want in mei vieren wij

wnze mama om ter meest

En dan hoor je lieve mama

ik hou toch zoveel van jou

Lieve mama, lieve mama

Ik hou altijd meer van jou !!!

 

Liefste mama

Als je dit ‘varkentje’ kan vullen

dan kunnen we samen gaan smullen.

Naar de MC Donalds of de Quick

of misschien eens heel erg sjiek.

Dus om te sparen

heel veel centjes te vergaren

krijg je een spaarpot met één cent

zo is iedereen content.

‘t is het begin van een miljoenje

dus krijg je van mij alleen nog een zoentje,

je kapoentje

 

Lieve mama, blijf maar liggen,

in het grote warme bed.

Blijf maar lekker nog wat dromen,

tot de koffie is gezet!

Straks maak ik een ontbijtje,

met koekjes klaar voor jou.

Maar nu eerst een cadeautje,

omdat ik zoveel van je hou!!!

Van je kapoen,

Leave a Reply

