De top 10 van redenen om nee te zeggen tegen “Reboot to Team 2.0”

1) Mijn projecten eindigen op tijd en binnen budget zonder probleem.

2) Elk team waar ik mee gewerkt heb had een gedeelde visie

3) In vergadering doen we alleen wat resultaat opleverd

4) Niemand steekt de schuld op management of iemand anders, als ze niet krijgen wat ze willen.

5) Iedereen deelt zijn beste ideeen onmiddellijk

6) Ideeen worden onmiddellijk unaniem aanvaard, verbeterd of geweigerd door het team

7) Actie op afgesproken ideeen begint onmiddellijk

8 ) Als we conflict vermijden verdwijnt het

9) Ik doe alles zelf. Ik hoef niet te werken voor anderen en heb geen klanten

10) Ik heb voorkeur aan crisis, inefficient werken, sluimerende conflicten, zo hebben we iets om over te praten tijdens het middageten.

 

Als een van deze statements niet op jou van toepassing is, dan ga je voordelen hebben aan Reboot to Team 2.0

 

Ik ben Yves Hanoulle, uw virtuele Project Coach en je kan me bereiken op Yves @  mijn agile training bedrijf.net

Leave a Reply

