Mega-Cindy

Na Peter van de Veire zijn stunt als Mega-Cindy zing ik af en toe van MegaCindy als Joppe en Bent aan het dansen zijn op MegaMindy.

Gisteren begon Joppe spontaan te zingen:

Ik ben MegaCindy.

Ze laat alle boeven vrij

met een pak friet met stoverij

Dit is het stukje van Peter VanDeVeire

Zie ik een vliegtuig,

zie ik een vogel

nee dat is het niet

Het is MegaCindy die je in Wuustwezel ziet.

Aangezien de MegaCindy van Peter een frietkot uitbaatte in Wuustwezel lijkt het me heel toevallig dat Joppe net met dat pak friet afkwam.

Ik heb al wat proberen googelen, doch geen tekst van megaCindy versie op het net te vinden? Iemand betere google skills?

Geen kwaad woord trouwens over MegaMindy . All die GirlPower is fantastisch voor het doorbreken van de standaard rollenpatroon.
Zoals jullie al konden zien in onze nieuwjaars video, doen Joppe & Bent niets liever als dansen op K3 en MegaMindy.

I am Yves Hanoulle, your virtual Project Coach and you can reach me @ Yves at my agile training company .net

2 Responses

  1. Alweer misbruik van de naam Cindy. Waarom eens geen Nancy 😉

  2. Dat was Peter zijn idee niet het mijne.
    Daarbij MEGA-cindy is wat mij betreft een compliment.
    En jij mag dan nog wel effectief die naam gebruiken…
    Misschien moet je je blog wel hernoemen 😉

Leave a Reply

